HERBALIFE ....моето мнение и продуктите които изпробвах



Здравейте приятели, днешната тема за коятo пиша и споделям своето мнение и опит е благодарение на вас и вашето желание в Инста стори, където ви бях попитала дали желаете да споделя моето мнение относно продуктите на Herbalife.
За продуктите на Herbalife знам от една-две години, но никога не бях проявявала интерес до миналия месец, когато се прибрах от пътуването ми в Будапеща. Тогава усещах , че имам нужда от някаква промяна в хранителния си режим и да пробвам нещо ново, тъй като не се чувствах особено добре от няколкодневните ми сериозни похапвания на сладкиши. Така случайно, или не чак толкова (защото много не вярвам в случайните неща) ми попадна публикация в социалните мрежи на продуктите на Herbalife и четейки различни отзиви от хора, които са ползвали продуктите и техните резултати – реших да пробвам продуктите им.
В интернет има доста хора – независими членове, предлагащи продукти на марката, но човекът, който ми вдъхна доверие и ми допадна най – много е Г-н Петков. В неговият сайт се предлага голям асортимент от продуктите на марката, но нещото, което най ме впечатли е, че предлага безплатен режим за балансирано хранене, който между другото е много подробен и много добре направен , както и безплатно списание на Херба лайф с продуктите и няколко здравословни рецепти.


А сега вече е време да споделя и
Продуктите, които пробвах и моето мнение :
Разтворима билкова чаена напитка : 

Чая съдържа зелен и черен чай. Изключително освежаващ и приятен на вкус . Предлага се в три вкуса – натурален, лимонов и праскова. Много е важно да отбележа, че чаят се пие до следобедните часове, тъй като съдържа зелен и черен чай, а те пречат на съня. Аз си го правех в кана и през деня си го пиех когато ожаднея. Добре би било да се прави с изворна вода, а не с минерална. Като може да се прави с топла или студена вода. Чая е уникална смес от портокалово пико – традиционен черен чай и зелен чай с екстракти от цвят на малва и хибискус и семена кардамон.
Начин на употреба:
Смесете 1⁄2 чаена лъжичка (около 1,7 г) с 250 мл гореща или студена вода.

Шейк Формула 1 :

Този продукт е бестселъра на марката. Шейк №1* в света, заместващ едно хранене. Може да бъде приеман 1-2 пъти дневно, като най- добрият вариант за мен лично е – сутрин и в следобедното междинно хранене. В състава си съдържа цели 18гр. Висококачествен протеин и 220 кал. в 1 порция. Като подпомага намаляването на теглото.  Предлага се в следните вкусови варианти:  Ванилия, Бананов крем, Шоколад , Кафе Лате, Ягода , Бисквити и сметана, Карамелизирана ябълка и канела, Малини и боровинки, Мента и шоколад с хрупкави парченца.
Вкуса, който аз си поръчах и ми допадна много е – Кафе Лате, но следващият ми със сигурност ще е – Мента и шоколад.
Шейка се приготвя изключително лесно. Смесват се 2 супени лъжици (26 гр.)  с 250-300 гр. ядково мляко или вода. Разбърква се добре на ръка или в блендер.
Алое Вера с вкус Манго :
Съдържа 40 % сок от Алое Вера, извлечен от цели листа Алое Вера. Предимствата от приема на Алое Вера са огромни и аз тук няма да ги изброявам, а единствено ще споделя, че от всички видове които съм пробвала през годините, на различни марки – това на Херба лайф ми се превърна в  любимото и ми допада най – много като вкус.

Моето мнение :
Мнението ми е изцяло положително. Харесват ми продуктите и не мога да назова нито едно отрицателно нещо в тях. Шейка е с уникален вкус. Много фин и нежен. Точно като едно истинско кафе Лате. За тези 21 дни в които приемах продуктите не отслабнах кой знай колко – само с 1.3 кг, но аз и не съм спазвала по-сериозен и строг режим. Но, това, което се случи с мен е, че загубих апетит към сладкото. Наистина! Не мислех вече за сладко, не чувствах желание за сладко, не ми се ядеше. Все още не мога да повярвам и да разбера как точно се случи това, тъй като аз съм пристрастена към сладкото, или поне бях. Сега просто не го искам и не ми липсва. Една дама с която си бях писала за продуктите на Херба лайф ми го сподели това, че вече няма да изпитвам този глад за нещо сладичко, но аз не вярвах, че е възможно, но ето , че е ! Не знам на какво точно се дължи , но този факт ми харесва и мисля и занапред да го огранича колкото се може за по-дълго време. За мен шейка е идеалният вариант за следобедна закуска, защото хем се приготвя лесно – за секунди, хем ми спестява чуденето какво да си похапна следобед , както и възможността да похапна нещо, което не трябва.
В заключение искам да кажа, че ако очаквате от един шейк и един чай да направят чудеса с тялото ви и да отслабнете само от тях, това няма как да стане, защото те не са някакви магически продукти, които вършат чудеса. Но ако се комбинират с правилен хранителен режим и активна дейност – гарантирам , че ще имате успех J

Ще се радвам да споделите с мен вашето мнение за продуктите, ако сте ги пробвали  или ако все още не сте, дали възнамерявате. В случай , че имате някакви допълнителни въпроси относно продуктите можете да ми пишете тук или в Instagram J

 Kisses 💋 Sis



Коментари