Моето впечатление от автобронзанта на BIOBAZA



С настъпването на първите топли и летни дни желанието за носене на по - малко дрехи се появява а с него и за красив тен, целунат от слънцето. По принцип аз съм с доста бяла кожа, а желанието за посещения на солариум е отминало и единствената алтернатива, която ми остана е използването на автобронзант. В социалните мрежи открих марката - BIOBAZA, която е био и ми допадна състава на техният автобронзиращ лосион и реших да го пробвам. В състава му се съдържа морков, бадем, какао и зехтин и витамин Е. 

Моето впечатление :
Положителното :
Това, което ми хареса в този продукт на първо място е аромата – много приятен и екзотичен. Хареса ми също така и цвета на тена, който се получава – изключително натурален и естествен. Хареса ми, че прави кожата много мека. Също така като голям плюс за мен е и че може да се нанася и на лицето.
Отрицателното :
Цвета на лосиона е с безцветна текстура и много трудно може да се прецени и постигне равномерното му нанасяне. Друго, което не ми хареса е, че на места се получават петна, особено при отмиването му.
Финалното ми мнение :
Като цяло лосиона е приятен, наистина с много хубав аромат и качество, цената му също е доста добра, но на пазара има много по-добри варианти на автобронзиращи лосиони като – St. Tropez и Loving Tan , които са и лидерите в автобронзиращите продукти. И въпреки плюсовете на продукта на Biobaza, едва ли бих го закупила отново, тъй като не ми е комфортно и приятно неравномерното отмиване и появата на петна на места. 

Как да нанасяме автобронзиращ продукт ?
Има няколко основни и много важни стъпки как да подготвим кожата си преди нанасянето на автобронзанта.
-         На първо място тялото трябва да е обезкосмено.
-         За да се получи равномерен тен и да се избегне появата на петна, тялото и лицето трябва да бъдат много добре ексфолирани.
-         На местата, където кожата е по-суха като – колената, лактите и кокалчетата на краката, е желателно да нанесете тънък слой овлажняващ крем, за да избегнете прекомерното натрупване на автобронзант в тези области.
-         И на последно място, но не по важност – използвайте ръкавици! Продават в аптеките латексови ръкавици, а някои марки като по- горе споменатите – St. Tropez и Loving Tan – предлагат такива. 

 Ще се радвам ако имате наблюдения върху някои други добри автобронзиращи продукти да споделите с мен. 

Kisses 💋 Sis

Коментари