TRAVEL

Weekend в Банско / Lucky Bansko Aparthotel Spa & Relax*****
Уикенда решихме да го изкараме извън Варна, и тъй като при нас тази година все още няма сняг, а аз много обичам снега , онзи пухкавия, чист, бял снежец, затова се отправихме към наше много любимо място – Банско. Пътуването ни отнема приблизително седем часа през „АМ Тракия”. Тръгнахме рано сутринта , около 6 часа , за да можем на обед да сме в Банско и да не губим време.
Почти през целия път , до Пазарджик – си беше направо пролетно време – 10 градуса и никакъв сняг. Това малко ми помрачи настроението и еуфорията, но приближавайки се все повече до Банско – започна да става все по – снежно и приказно. Минавайки покрай ВСК „Белмекен” спряхме за няколко снимки и да погледаме как малки и големи се пързалят и забавляват в снега.
Голяма красота. Обичам да замълча за секунда и да затая дъх и да напълня очите си с красотата на нашата природа, а в България има наистина много красиви места, които задължително трябва да бъдат посетени. И така… След около седем часа път и няколко спирания – пристигнахме най – накрая в Банско. За пръв път го посещавам през зимата - и се влюбих….
Влюбих се във тези величествени върхове , покрити със сняг, в планинските къщички, страхотни хотели, и спокойствието което лъха от това място, въпреки многото туристи. В самото начало на града – от двете страни – от ляво и от дясно – има два комлекса , които са ни много любими и държахме да ги посетим – за кратка разходка. Единия е – Pirin Golf & Country Club.
Обичам това място, мога с часове да се разхождам в комплекса и да наблюдавам в захлас красивата природа.
Искахме да седнем да изпием по един горещ шоколад, но за съжаление се оказа, че сладкарницата не работи. Така беше и с няколкото ресторанта.
Навярно работят само през почивните дни, когато и самият комплекс се пълни повече с гости на комплекса, тъй като ние пристигнахме в четвъртък и имаше много малко хора. Разходихме се , направихме малко снимки
и се отправихме към другото любимо наше местенце – Katarino Spa Hotel. Сгушен в подножието на Рила планина, разкриващ завладяващи гледки към Пирин, този хотел е изключително елегантен, носи невероятно чувство на уют и спокойствие. Има защо неговата оценка в Booking да е – „Фантастичен 9.6”. Седнахме да изпием по нещо и да се полюбуваме на страхотната гледка към планината.
Напитките, които предлагат в кафето на Лоби бара са изключително вкусни и добре направени. Пихме Чай от планински билки и Ванилово айс кафе.
След като изпихме кафетата дойде време да се отправим и към нашия хотел – Lucky Bansko & Spa. Този хотел го посещаваме за трети път , в рамките на една година , и едва ли ще ми омръзне, тъй като е един от най – хубавите хотели , в които съм била, спечелил множество награди , някои от които : „Най – добър хотел в България като качество и лукс” от TripAdvisor . A през 2018 г. е с “Global Review Index 94.2 % - най – висок индекс за хотел в България през 2018г.
Стаите са много големи, стилно обзаведени, а това, което ми направи най – силно впечатление още при първото ни посещение беше – козметиката в банята, която е много висок клас за хотел - L'Occitane.
А след всяко почистване на стаята от двете страни на леглото има поставен по един бонбон на Lindt – Lindor. Тези дребни жестове и детайли – винаги ми правят много голямо впечатление и ми става много мило :) След като се настанихме дойде време да сложим халатите и да се отправим към Спа центъра.
Тук дойде и моето малко разочарование, от спа центъра , който е хубав, но за съжаление малък. Басейна не е голям, и когато посещавахме хотела лятото – почти през цялото време беше празен , сега буквално нямахме възможност да плуваме. Сауните са две на брой, но изключително малки и тесни. Определено мога да кажа, че сега през зимата изобщо не ми допадна спа центъра и вместо да се отпусна и разтоваря, малко ме напрегна, заради многото хора и тесни пространства  За вечеря посетихме една от най – добрите механи в Банско – „Обецановата къща”
За трети път я посещаваме и мога да кажа, че винаги всичко е перфектно и на много високо ниво. Това, което мога да препоръчам да се пробва е – банското кюфте, банския старец, и за любителите на сладкото (като мен) – баница с локум :) ммм… няма такава вкусотия :)
Други ресторанти, от които съм много доволна и мога да ви препоръчам са - "Молерите" и "Весело село" . След вечеря се разходихме за кратко в центъра на Банско и се прибрахме в хотела , защото бяхме доста изморени.
На следващия ден рано сутринта отидохме в спа центъра, докато няма още хора за да можем максимално да се насладим на процедурите.
Зоната за релакс ми е изключително любима, там човек наистина може да се отпусне и релаксира след изтощително плуване и сауна :)
А след това се отдадохме и на заслужена закуска, която при мен винаги е обилна след плуване. Закуската в хотела е наистина превъзходна и има много богат избор. А това беше моята :)
В хотела има два изключително изискани ресторанта - Алпийски и италиански , които за съжаление аз не съм посещавала, тъй като предпочитам да опитвам традиционна за мястото кухня. През целия ден се отдадохме на спа процедури и кратки разходки в планината. За съжаление в събота трябваше да напускаме хотела, но със сигурност ще се върнем отново :) Ще се радвам да ми споделите за ваши любими местенца в Банско , както и от кои хотели и заведения сте доволни :)