Корейската козметика в която кожата ви ще се влюби.




Грижата за кожата на лицето е от съществено значение за мен, защото силно вярвам, че всяка жена се чувства привлекателна и уверена в себе си , когато кожата й е безупречна и с перфектен тен. Това, за което и този път реших да ви споделя моето мнение  и впечатление е – корейската козметика за лице. Още в началото бих желала да ви споделя, че продуктите, които ще ви покажа в тази статия не са ми изпратени като PR пратки и не ми е платено за да пиша за тях. Всички продукти са закупени от сайта – Kocos.bg с мои средства. 
От доста време слушам и чета отзиви за корейките продукти за лице, но до скоро бях изключително скептично настроена  и недоверчива към тази козметика. Не ми се вярваше да са с добро качество,честно казано дори незнам защо така си мислех,  докато не реших да пробвам един продукт, и тогава напълно ми се промени представата и очакванията за тази козметика. От тийнейджърска възраст ходя на козметик и съм свикнала да използвам професионална бяла козметика, която държа да бъде от по-високия клас, използвала съм най- различни марки – но не съм привърженик на дрогерийните, тъй като мисля, че най- много трябва да инвестираме в грижата си за нашето лице и да не използваме каквото ни попадне, затова и един от любимите ми цитати на Коко Шанел по тази тема е : 
На 20 години една жена има лицето, което й е дадено от природата, на 30 – онова, което си направи и 40, онова, което заслужава”. 



След като няколко месеца обмислях дали да пробвам корейските продукти, най – накрая един ден се престраших да започна с един продукт – спрях се на BB крема на марката Missha - M Perfect Cover . За него бях чела и слушала много, и в последствие всичко се препокри с моето мнение. Уникален…невероятен… нямам думи с които да опиша този продукт.
Най-продаваният в света специализиран 3 в 1 BB крем с отлично покритие , изключително висока слънцезащита – SPF 42 PA +++ 


Този ВВ крем прави кожата да изглежда естествена и красива, както и  изключително мека. Покривността е средна, но като за ВВ крем все пак се справя чудесно. Предлага се в 6 цвята.  Откакто го имам го използвам всеки ден. Това, което ме впечатли най – много в него са неговите съставки, някои от които – екстракт от лайка, екстракт от розмарин, серамид, хиалуронова киселина. Ако сте с мазна кожа може би единственият малък минус би бил, че може леко да лъщи кожата, но ако след това нанасяте пудра , този проблем ще отпадне.
Откакто открих корейската козметика, любима моя част се превърна рутината с почистването на лицето, заради едно натурално почистващо олио на марката –
Skin Watchers, в което съм буквално пристрастена, да точно така действа то – пристрастяващо 😊 До този момент съм използвала предимно мицеларна вода, която за съжаление толкова много изсушаваше и без това сухата ми кожа, че нямах търпение след това да нанеса хидратиращ крем.  

Skin Watchers Natural DeepCleansing Oil е  продукт за нежно отстраняване на грим и нечистотии от кожата на лицето. Този продукт ще „стопи” грима още в момента, в който го масажирате върху лицето си. Отстранява всякакъв грим, както и водоустойчивия. Изключително икономично, нужно ви е съвсем малко количество за да почисти перфектно лицето. С добавянето на малко вода, олиото се превръща в нежна пяна, която се изплаква много лесно, без да оставя мазно усещане. Кожата ще се чувства мека и хидратирана. При нормална, чувствителна до много суха кожа може да се използва и сутрин.
Натуралното дълбоко почистващо олио съдържа - витамин Е, масла от макадамия, от костилки на кайсия и от бергамот. Предназначено е да почиства, да подхранва, омекотява, заглажда и възстановява еластичността на кожата. След почистване с това олио, лицето ми е невероятно меко, сияйно и чисто. Влюбена съм в него… беше си любов от първо ползване 😊

 
Следващия продукт, който използвам в почистването на лицето ми по корейския метод за двойно почистване е нежната пяна на Benton Honest Cleansing Foam


Tази пяна нежно почиства кожата, като допълнително я овлажнява и намалява стягането. 
От сайта на
Kocos.bg си поръчах и хидратиращ дневен крем отново на марката Skin Watchers. 


Крема е интензивен с екстракт от зелен охлюв. Проучвания показват, че охлювената слуз е чудесна не само при третирането на кожни проблеми като акне, разширени пори и петна, но също така предотвратява стареенето на кожата и има лечебни свойства.
Skin Watchers Green Snail Intensive Cream  съдържа екстракт от зелен чай,  масла от макадамия и от ший, омекотяващи съставки, пчелен восък,  слуз от охлюви , етерично масло от лавандула и екстракти от натурални билки с тонизиращо, антиоксидантно  и противовъзпалително действие. Екстрактът от зелен чай и филтратът от слуз на охлюви успокояват чувствителната кожа. Кремът възстановява еластичността и здравия вид на кожата. Крема го ползвам вече близо две седмици и мога да кажа, че се отразява чудесно на кожата ми, успокоява я , хидратира я и попива мигновено без да оставя мазен филм.
От Kocos.bg ми изпратиха и страшно много тестери на различни продукти, повечето от които вече успях да тествам и съм се спряла на някои продукти, които ще си закупя и ще ви споделям и за тях в следващи блогове. 

Надявам се този блог да ви е бил интересен и полезен, ако е така можете да ме последвате в Инстаграм , където качвам доста снимки и сторита.
Kisses! Sis

Коментари

  1. Страхотна блог статия!
    Корейската козметика се смята за "тайната" за поддържане на еластична и жизнена кожа.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар