HUDA beauty - арабско пътешествие с Desert Dusk


 

Здравейте приятели,
Днешното ревю ще бъде за така известната и харесвана от много Дами по цял свят – палитра Desert Dusk на Huda beauty.  
Huda ни кани на едно невероятно и вълшебно арабско пътешествие с палитрата си Desert Dusk
Bon Voyage !  

Макар, че тази палитра не е нова, за мен е. Открих я съвсем скоро и в мига в който я видях я пожелах веднага, на секундата. Толкова много не съм желала някоя палитра не знам от кога, може би от времето когато карах гримьорски курсове. Не знам дали заради името й, дали заради цветовете, които са много мои, но се влюбих в нея. Обожавам Ориента, арабската кухня, арабският грим и цялата тази екзотика и блясък. А що се отнася до гримовете – обичам блестящи сенки, с наситени и ярки цветове. Desert Dusk е вдъхновена от топлите и богати цветове на Близкия Изток . Асоциацията, която си правя щом погледна тази палитра е за живописните залези и невероятните пустини в Арабския свят. Също така и за моето любимо място – Дубай, за разходките по Дубай Марина или Мадинат Джумейра – двете ми любими места в Емирството. Поглеждайки тази палитра се сещам и за любимият ми филм, както и на много други жени – Секса и града 2, където момичетата бяха в Абу Даби с невероятни и изключително шармантни тоалети. 





Палитрата 
Desert Dusk е изработена от стабилна картонена опаковка, с магнитно затваряне, с голямо огледало, но за съжаление е без четка. Това е може би единственият малък недостатък според мен 😊 Всеки цвят в палитрата е с определено име, което е отбелязано под самият цвят. А цветовете… ослепителни са ! 

Палитрата се предлага в Сефора България на стойност 130 лв, като цената й не е малка, но според мен напълно си заслужава, тъй като е с 18 цвята, които са много добре пигментирани и се нанасят изключително лесно и се блендират много добре. Desert Dusk се състои от 8 матови, 6 блестящи , 3 дуо – хром и 1 глитър . За блестящите цветове, както и дуо – хром и глитъра ще ви е необходим Праймър за пигменти. Моят е на NYX Glitter Primer . Аз ги нанасям най – лесно или с пръст или с леко навлажнена четка от синтетичен косъм.

Суочове на Desert Dusk 
В заключение ще споделя, че за мен определено тази палитра е голямо попадение. Тя е с изключително наситени и пигментирани цветове. Подходяща е за смелите Дами, които обичат да експериментират.  Въпреки, че я водят подходяща за вечерен грим, аз смятам, че някои от цветовете са подходящи и за ежедневният ни грим. Desert Sand, Musk, Eden, Amber, Oud и Royal са прекрасни за лек и нежен грим. Моите любимци в палитрата са - на първо място като най - най - любим цвят - Twilight, след това глитъра Cosmo , Eden , Cashmere , Turkish Delight , Angelic. Това са моите топ фаворити, въпреки, че и другите цветове ми харесаха и със сигурност ще използвам и тях 😊💗


 
Надявам се да ви е харесала тази публикация и да ви е била интересна, ако е така ще се радвам да ми споделите вашето мнение за палитрата, както и да ме последвате в Instagram , където качвам  снимки и сторита на интересни продукти . 
Kisses 💋 Sis

Коментари