Житен режим 2019г. на Петър Дънов – моя опит и мнение



Здравейте приятели, 
Днес искам да споделя с вас моя опит и моето мнение относно Житния режим на Дънов. Чрез житния режим може да се пречистим физически и духовно след зимния сезон и да приемем по-пълноценно енергията на пролетта. Да се научим да бъдем по-усмихнати, да не допускаме лоши мисли, да се научим да се храним с любов и благодат

Тази година Житния режим ще стартира на 22 Февруари. Продължителността му е 10 дни. Като на Десетият ден се прави Ангелска супа, на която малко по-надолу ще ви споделя рецептата. Миналата година за пръв път пробвах този режим. През януари бях на екскурзия в Швейцария и както знаете, едно от нещата с които е известна държавата е с безупречния си шоколад, а аз като един огромен фен и ценител на шоколада, малко попрекалих с него, е добре де – признавам си 😊 не малко, а дооостааа попрекалих. И естествено като се прибрах бях качила 1-2 килограма, чувствах се ужасно, тежко, не ми беше ок, имах нужда от пречистване и точно тогава гледах едно интервю на Алекс Богданска – Петканова за житния режим и се запалих и реших, че точно от това имам нужда. Тръгнах много позитивно и с нетърпение към това приключение и си казвах, че колкото издържа, толкова , че няма да се насилвам да го правя 10 дни ако не мога. Истината е , че нямах никакъв проблем с режима, нямах това главоболие първите дни, за което много дами се оплакваха, не усещах глад, отпадналост или ниско кръвно. Даже напротив – имах прилив на енергия, чувствах се супер свежа, тонизирана, някак по-щастлива. През тези 10 дни аз спортувах активно – ходех на фитнес и правих силови тренировки , както и кардио. Според мен всичко това се дължи на моята нагласа за режима , както и на причината да го започна, а тя беше – не главно за да отслабна с някой друг килограм, а да се пречистя отвътре, да намаля за няколко дни храната, за да си почине организма ми, и ефекта беше наистина огромен. И да… отслабнах 3-4 килограма, но за мен друго беше по-важното 😊
 
Сега ще споделя с вас някои съвети, които бих искала да ви дам :

   
     1. Като основен и много важен съвет , който искам да ви дам е за – захранването. Според мен то е задължително. Независимо колко дни сте били на Житния режим, след това е добре няколко дни – примерно половината от дните ви на режима да са с захранване и постепенно да се връщате към обичайното си хранене. Като едва 5-6 дни след приключването му е добре да включите тежки храни, пържено, мазно. 

     2. След приключването на режима е добре да започнете самото захранване точно с Ангелската супа, която според мен даже ще ви се стори вкусна, след като 10 дни сте яли само Жито, орехи, мед и ябълки 😊 

     3. Докато сте на режима не трябва да консумирате кафе, не трябва да пушите цигари, за да има смисъл и ефект от самият режим 😊 За почитателите на кафето (като мен) може първите няколко дни да е доста трудно това, но повярвайте ми – заслужава си .  😊

     4.  Ябълките ги консумирах в отделно – междинно хранене, от една страна, защото съм чела , че не е добре да се смесват с останалите неща и от друга страна, че като междинно похапване, когато леко огладнея – ми се отразяват чудесно. Например – хапвах ги ябълките винаги – половин – един част преди основното ядене на лимеца с орехите и меда. 

      5. Не се насилвайте да изкарате 10 дни, ако не се чувствате добре, ако кръвното ви е ниско или по някакъв начин се затруднявате да си вършите обичайните ежедневни задачи.

      6. Последен съвет, но не и по важност 😊 за по-добър ефект е желателно да си набавите – житото или лимеца от био производител, както и меда който ще използвате също да бъде истински 😊



Какво представлява самият режим: 

Всяка сутрин трябва да приготвите следната храна за целия ден, като я разпределите на три равни порции за закуска, обяд и вечеря : 
 
-100 грама жито, пшеница или лимец ,
- 3 ябълки, които са добре за сърцето
- 9 ореха, за оросяване на мозъка
- 3 лъжици мед, които са полезни за кръвта 


Пригответе житото от вечерта, като го измиете добре, залеете го с вряла вода и го сложите в добре затворен термос. На сутринта изпивате житената вода с добавен мед и малко лимон, като се стремите това да бъде около30 минути преди закуска.  Разпределяте дневната порция на 3 части, за 3-те основни хранения. Към всяко ядене добавяте по една ябълка и три ореха, като се стараете отново да дъвчете много. Добре е преди хранене да изпивате по 2 чаши вода с малко мед и лимон, както и като цяло по време на целият режим да пиете по около 2-3 литра вода.

Ангелска супа : 

Ангелската супа се прави през последния – 10- ти ден от режима . На десетия ден към житото на обяд и на вечеря се прибавя и ангелската супа. В литър и половина леко подсолена вода се варят 3 средно големи картофа, накрая се прибавят няколко стръка нарязан магданоз и един морков.


Тази година отново имам желание да се пробвам с Житния режим и нямам търпение той да започне и да се впусна в това положително и лечително приключение.
Ще се радвам да ми споделите ако и вие имате опит с Житния режим – колко време сте издържали, дали сте доволни и дали отново бихте го направили, или пък ако досега не сте го правили, дали възнамерявате да го правите.За повече снимки , мнения и отзиви как ще протича при мен тази година Житния режим, можете да ме последвате в Instagram, където ще качвам сторита и снимки 😊



Kisses 💋 Sis!





Коментари